Mijn Softwarepakket.nl

Onze aanpak
Onze tarieven

Bij Mijn Softwarepakket begrijpen we dat elk bedrijf anders is. Daarom bieden we drie verschillende pakketten aan, elk ontworpen om aan specifieke behoeften te voldoen. Ook is er de mogelijkheid om zelf een pakket samen te stellen door oplossingen en functionaliteiten van verschillende pakketen te combineren. 

Onze tarieven zijn inclusief uitgebreide service. Dat betekent dat je niet alleen investeert in software, maar ook in een partner die altijd met je meedenkt. We bieden ondersteuning op maat, zijn betrokken bij jouw succes en staan klaar om je te helpen wanneer je ons nodig hebt. 

Simpel

Basispakket

Functionaliteiten
Relatiebeheer (CRM)

Houd klant- en leveranciersgegevens centraal en werk efficiënter met actuele contactinformatie.

Offertes en facturatie

Maak en beheer offertes en facturen eenvoudig, zodat je altijd inzicht hebt in je inkomsten.

Projectbeheer (basis)

Beheer projecten met duidelijke takenlijsten en bewaak projectvoortgang vanaf de start tot oplevering.

Werkbonnen

Maak digitale werkbonnen voor projecten en opdrachten, zodat je altijd een duidelijk overzicht hebt van uitgevoerde werkzaamheden.

 

Basisrapportages

Ontvang eenvoudige rapporten over projectstatus, facturen en klantgegevens voor snelle besluitvorming.

Documentbeheer

Upload, download en beheer belangrijke projectdocumenten op één centrale plek.

Boekhoudkoppelingen

Synchroniseer automatisch met boekhoudsoftware om facturen, betalingen en boekingen altijd up-to-date te houden.

Zoek je eenvoudige software voor jouw bedrijf? Kies voor ons Simpelpakket: alles wat je nodig hebt, simpel en effectief!

€ 249,75 p/m
inclusief 5 gebruikers
Extra gebruiker € 49,95 p/m

Team

Alles van Simpel plus:

Functionaliteiten
Digitaal planbord

Visualiseer taken en projecten op een overzichtelijk digitaal planbord en versleep items voor snelle aanpassingen.

Urenregistratie & verlof

Houd gewerkte uren en verlofaanvragen bij voor een overzichtelijke personeelsadministratie.

Inkoop en voorraad

Beheer inkopen en voorraad naadloos, zodat je altijd beschikt over actuele voorraadstanden.

Calculaties

Maak nauwkeurige kostencalculaties voor projecten door materialen, arbeid en externe kosten automatisch te combineren.

Automatiseringen

Automatiseer terugkerende taken om tijd en kosten te besparen.

Project- en taakplanning

Plan projecten, taken en deadlines met visuele projectborden om overzicht te houden en prioriteiten te stellen.

Leveranciers

Houd alle leveranciersgegevens centraal, inclusief contactinformatie, productassortiment en bestelhistorie.

Meerdere projectborden

Werk aan meerdere projecten tegelijk met overzichtelijke borden voor elke projectfase.

Geavanceerde rapportages

Maak gedetailleerde rapporten en dashboards voor financiële en operationele inzichten.

Heb je meer oplossingen en functionaliteiten nodig? Ons Teampakket biedt meerdere flexibele opties.

€ 299,75 p/m
inclusief 5 gebruikers
Extra gebruiker € 59,95 p/m

Compleet

Alles van Simpel & Team plus:

Functionaliteiten
2BA Koppeling

Blijf up-to-date met actuele productinformatie, prijzen en technische specificaties voor efficiënte projectcalculatie.

Nacalculatie

Bewaak budgetten, vergelijk geplande en werkelijke kosten en verbeter toekomstige projectprognoses.

Contractenbeheer

Beheer contracten en abonnementen met automatische verlengingen en meldingen.

Vloot- en materieelbeheer

Direct inzicht in locatie en status, automatische herinneringen en alerts en een naadloze aansluiting op je voorraadbeheer zorgt voor een effectief vloot- en materieelbeheer.

Klantenportaal

Geef klanten en leveranciers toegang tot relevante projectgegevens via een beveiligd portaal.

Inkoopbeheer & Artikellijsten

Koppel direct met leveranciers voor geautomatiseerde inkoop en bestellingen.

Je bedrijf op alle gebieden digitaliseren? Ons Compleetpakket is het meest uitgebreide pakket met o.a. nacalculatie en een klantenportaal. 

€ 324,75 p/m
inclusief 5 gebruikers
Extra gebruiker € 64,95 p/m

Op maat

Zelf samen te stellen

Functionaliteiten
Losse functionaliteiten

Elke oplossing of functionaliteit is ook los af te nemen.

Combi functionaliteiten

Oplossingen en functionaliteiten uit verschillende pakketen kunnen worden samengesteld.

Custom koppelingen

Wij maken custom koppelingen tussen bestaande en nieuwe systemen.

Liever een losse applicatie? of een combinatie van functionaliteiten uit verschillende pakketen? Wij kunnen een op maat gemaakt pakket voor jou samenstellen. 

Betrouwbaar en exact afgestemd

op jouw bedrijf

Onze brede kennis en ervaring maakt ons veelzijdig waardoor wij applicaties toegankelijk kunnen maken voor verschillende type bedrijven. Jouw wensen brengen wij in kaart en we creëren kansen. Of het nu gaat om het automatiseren van repetitieve taken, het stroomlijnen van klantrelatiebeheer, of het verhogen van operationele efficiëntie: wij bieden oplossingen die specifiek afgestemd zijn op jouw bedrijf.

Woningbouw- en renovatie

Wat voor een bedrijf je ook hebt, onze softwareoplossingen zijn toepasbaar in de hele woningbranche.

Voordelen van onze software:

  • Altijd en overal toegang tot formulieren
  • Inzicht in je personeel en externe inhuur
  • Duidelijke projectplanning
  • Verbeterde klantenservice

Ik wil meer informatie

Installatie

Wat voor een installateur je ook bent, elektrotechnicus, koeltechnicus of loodgieter, wij bieden een digitale software oplossing om jouw werk makkelijker te maken.

Voordelen van onze software:

  • Verbeter je installatie en onderhoud
  • Afgestemd op de behoeften van de installatiesector
  • Verbeterde klantenservice
  • Slimme planning en logistiek

Ik wil graag meer informatie

Zonne-energie

Software die is ontworpen om niet alleen efficiënter te werk te gaan, maar ook duurzamer.

Voordelen van onze software:

  •  Optimaliseert projectbeheer
  • Verbeter je installatie en onderhoud
  •  Duidelijke projectplanning
  • Verbeterde klantenservice

Ik wil meer informatie

Laadpalen

Stroomlijn je bedrijf met onze alles-in-één personaliseerbare software en zorg voor een duurzame groei.

Voordelen van onze software:

  • Efficiënter werken
  • Slimme planning en logistiek
  • Overzichtelijk in- en verkoop
  • Verhoog je klanttevredenheid

Ik wil graag meer informatie

Accountancy

Wij richten ons op de accountancy kantoren. Wil je hier mee informatie over, neem dan contact met ons op. Wij helpen jou graag verder. 

Onze aanpak in 5 stappen

Stap 1 Kennismaking

We leren jouw bedrijf en processen écht kennen, zodat we een oplossing kunnen bieden die perfect aansluit op jouw behoeften.

Stap 2 Inspiratiesessie

Ontdek de mogelijkheden met een inspirerende presentatie en live demo’s, afgestemd op jouw specifieke wensen.

Stap 3 Voorstel

We presenteren een op maat gemaakt plan en offerte, zodat je precies weet wat je kunt verwachten.

Stap 4 Inrichting en implementatie

We bouwen en implementeren de oplossing samen, met tweewekelijks contact om alles perfect af te stemmen.

Stap 5 Onboarding

Persoonlijke begeleiding en training zorgen ervoor dat jouw team efficiënt met de software aan de slag kan.

Mijn Sofwarepakket Maatwerk oplossingen Digitaal optimaliseren

mijn veelgestelde vragen

Hoe integreren jullie je software met andere tools die we al gebruiken?

Onze software is ontworpen met flexibele integratiemogelijkheden, waardoor het eenvoudig is om te koppelen met een breed scala aan tools en platforms die jouw bedrijf al gebruikt. Dit zorgt voor een naadloze workflow en verhoogt de efficiëntie van je projectbeheer.

Kan de software schalen naarmate ons bedrijf groeit?

Ja, onze software is schaalbaar en kan aangepast worden aan de groei van het bedrijf. We bieden verschillende pakketten en aanpassingsmogelijkheden die meegroeien met jullie behoeften.

Hoe zit het met de beveiliging van onze gegevens?

Veiligheid is onze topprioriteit. Onze software gebruikt de nieuwste beveiligingstechnologieën en -protocollen om jullie gegevens te beschermen en te voldoen aan de industrienormen.

Is er de mogelijkheid voor aanpassingen specifiek voor onze bedrijfsprocessen?

Ja, onze software biedt uitgebreide aanpassingsmogelijkheden om aan jullie specifieke bedrijfsprocessen en behoeften te voldoen, waardoor je een op maat gemaakte oplossing krijgt die werkt zoals jij dat wilt.

Kunnen we de software eerst uitproberen voordat we een beslissing nemen?

Ja, wij bieden een gratis proefperiode aan, zodat je de software kunt testen en zien hoe het binnen jouw bedrijf werkt voordat je een financiële verplichting aangaat.

Heb je vragen of wil je graag advies? Vul het formulier in en wij helpen je verder!

    This site is protected by hCaptcha and its Privacy Policy and Terms of Service apply.

    Heb je vragen of wil je graag advies? Vul het formulier in en wij helpen je verder!

      This site is protected by hCaptcha and its Privacy Policy and Terms of Service apply.

      Heb je vragen of wil je graag advies? Vul het formulier in en wij helpen je verder!

        This site is protected by hCaptcha and its Privacy Policy and Terms of Service apply.

        Laat ons weten in welke functionaliteiten jij interesse hebt en wij helpen je graag verder!

          This site is protected by hCaptcha and its Privacy Policy and Terms of Service apply.