Bij Mijn Softwarepakket begrijpen we dat elk bedrijf anders is. Daarom bieden we drie verschillende pakketten aan, elk ontworpen om aan specifieke behoeften te voldoen. Ook is er de mogelijkheid om zelf een pakket samen te stellen door oplossingen en functionaliteiten van verschillende pakketen te combineren.
Onze tarieven zijn inclusief uitgebreide service. Dat betekent dat je niet alleen investeert in software, maar ook in een partner die altijd met je meedenkt. We bieden ondersteuning op maat, zijn betrokken bij jouw succes en staan klaar om je te helpen wanneer je ons nodig hebt.
Basispakket
Houd klant- en leveranciersgegevens centraal en werk efficiënter met actuele contactinformatie.
Maak en beheer offertes en facturen eenvoudig, zodat je altijd inzicht hebt in je inkomsten.
Beheer projecten met duidelijke takenlijsten en bewaak projectvoortgang vanaf de start tot oplevering.
Maak digitale werkbonnen voor projecten en opdrachten, zodat je altijd een duidelijk overzicht hebt van uitgevoerde werkzaamheden.
Ontvang eenvoudige rapporten over projectstatus, facturen en klantgegevens voor snelle besluitvorming.
Upload, download en beheer belangrijke projectdocumenten op één centrale plek.
Synchroniseer automatisch met boekhoudsoftware om facturen, betalingen en boekingen altijd up-to-date te houden.
Zoek je eenvoudige software voor jouw bedrijf? Kies voor ons Simpelpakket: alles wat je nodig hebt, simpel en effectief!
Alles van Simpel plus:
Visualiseer taken en projecten op een overzichtelijk digitaal planbord en versleep items voor snelle aanpassingen.
Houd gewerkte uren en verlofaanvragen bij voor een overzichtelijke personeelsadministratie.
Beheer inkopen en voorraad naadloos, zodat je altijd beschikt over actuele voorraadstanden.
Maak nauwkeurige kostencalculaties voor projecten door materialen, arbeid en externe kosten automatisch te combineren.
Automatiseer terugkerende taken om tijd en kosten te besparen.
Plan projecten, taken en deadlines met visuele projectborden om overzicht te houden en prioriteiten te stellen.
Houd alle leveranciersgegevens centraal, inclusief contactinformatie, productassortiment en bestelhistorie.
Werk aan meerdere projecten tegelijk met overzichtelijke borden voor elke projectfase.
Maak gedetailleerde rapporten en dashboards voor financiële en operationele inzichten.
Heb je meer oplossingen en functionaliteiten nodig? Ons Teampakket biedt meerdere flexibele opties.
Alles van Simpel & Team plus:
Blijf up-to-date met actuele productinformatie, prijzen en technische specificaties voor efficiënte projectcalculatie.
Bewaak budgetten, vergelijk geplande en werkelijke kosten en verbeter toekomstige projectprognoses.
Beheer contracten en abonnementen met automatische verlengingen en meldingen.
Direct inzicht in locatie en status, automatische herinneringen en alerts en een naadloze aansluiting op je voorraadbeheer zorgt voor een effectief vloot- en materieelbeheer.
Geef klanten en leveranciers toegang tot relevante projectgegevens via een beveiligd portaal.
Koppel direct met leveranciers voor geautomatiseerde inkoop en bestellingen.
Je bedrijf op alle gebieden digitaliseren? Ons Compleetpakket is het meest uitgebreide pakket met o.a. nacalculatie en een klantenportaal.
Zelf samen te stellen
Elke oplossing of functionaliteit is ook los af te nemen.
Oplossingen en functionaliteiten uit verschillende pakketen kunnen worden samengesteld.
Wij maken custom koppelingen tussen bestaande en nieuwe systemen.
Liever een losse applicatie? of een combinatie van functionaliteiten uit verschillende pakketen? Wij kunnen een op maat gemaakt pakket voor jou samenstellen.
Onze brede kennis en ervaring maakt ons veelzijdig waardoor wij applicaties toegankelijk kunnen maken voor verschillende type bedrijven. Jouw wensen brengen wij in kaart en we creëren kansen. Of het nu gaat om het automatiseren van repetitieve taken, het stroomlijnen van klantrelatiebeheer, of het verhogen van operationele efficiëntie: wij bieden oplossingen die specifiek afgestemd zijn op jouw bedrijf.
Wat voor een bedrijf je ook hebt, onze softwareoplossingen zijn toepasbaar in de hele woningbranche.
Wat voor een installateur je ook bent, elektrotechnicus, koeltechnicus of loodgieter, wij bieden een digitale software oplossing om jouw werk makkelijker te maken.
Software die is ontworpen om niet alleen efficiënter te werk te gaan, maar ook duurzamer.
Stroomlijn je bedrijf met onze alles-in-één personaliseerbare software en zorg voor een duurzame groei.
Wij richten ons op de accountancy kantoren. Wil je hier mee informatie over, neem dan contact met ons op. Wij helpen jou graag verder.
We leren jouw bedrijf en processen écht kennen, zodat we een oplossing kunnen bieden die perfect aansluit op jouw behoeften.
Ontdek de mogelijkheden met een inspirerende presentatie en live demo’s, afgestemd op jouw specifieke wensen.
We presenteren een op maat gemaakt plan en offerte, zodat je precies weet wat je kunt verwachten.
We bouwen en implementeren de oplossing samen, met tweewekelijks contact om alles perfect af te stemmen.
Persoonlijke begeleiding en training zorgen ervoor dat jouw team efficiënt met de software aan de slag kan.
Onze software is ontworpen met flexibele integratiemogelijkheden, waardoor het eenvoudig is om te koppelen met een breed scala aan tools en platforms die jouw bedrijf al gebruikt. Dit zorgt voor een naadloze workflow en verhoogt de efficiëntie van je projectbeheer.
Ja, onze software is schaalbaar en kan aangepast worden aan de groei van het bedrijf. We bieden verschillende pakketten en aanpassingsmogelijkheden die meegroeien met jullie behoeften.
Veiligheid is onze topprioriteit. Onze software gebruikt de nieuwste beveiligingstechnologieën en -protocollen om jullie gegevens te beschermen en te voldoen aan de industrienormen.
Ja, onze software biedt uitgebreide aanpassingsmogelijkheden om aan jullie specifieke bedrijfsprocessen en behoeften te voldoen, waardoor je een op maat gemaakte oplossing krijgt die werkt zoals jij dat wilt.
Ja, wij bieden een gratis proefperiode aan, zodat je de software kunt testen en zien hoe het binnen jouw bedrijf werkt voordat je een financiële verplichting aangaat.
De Kronkels 16
3752 LM Bunschoten-Spakenburg
Vraag vandaag nog een gratis demo aan en verken de mogelijkheden van onze applicatie.