Mijn Softwarepakket.nl

Onze aanpak
onze tarieven

Bij Mijn Softwarepakket begrijpen we dat elk bedrijf anders is. Daarom bieden we vier verschillende pakketten aan, elk ontworpen om aan specifieke behoeften te voldoen. 

Onze tarieven zijn inclusief uitgebreide service. Dat betekent dat je niet alleen investeert in software, maar ook in een partner die altijd met je meedenkt. We bieden ondersteuning op maat, zijn betrokken bij jouw succes en staan klaar om je te helpen wanneer je ons nodig hebt. 

orange_digonal

Simpel

Basispakket

Functionaliteiten
Relatiebeheer (CRM)

Houd klant- en leveranciersgegevens centraal en werk efficiënter met actuele contactinformatie.

Offertes en facturatie

Maak en beheer offertes en facturen eenvoudig, zodat je altijd inzicht hebt in je inkomsten.

Projectbeheer (basis)

Beheer projecten met duidelijke takenlijsten en bewaak projectvoortgang vanaf de start tot oplevering.

Werkbonnen

Maak digitale werkbonnen voor projecten en opdrachten, zodat je altijd een duidelijk overzicht hebt van uitgevoerde werkzaamheden.

 

Basisrapportages

Ontvang eenvoudige rapporten over projectstatus, facturen en klantgegevens voor snelle besluitvorming.

Documentbeheer

Upload, download en beheer belangrijke projectdocumenten op één centrale plek.

Boekhoudkoppelingen

Synchroniseer automatisch met boekhoudsoftware om facturen, betalingen en boekingen altijd up-to-date te houden.

Zoek je eenvoudige software voor jouw bedrijf? Kies voor ons Simpelpakket: alles wat je nodig hebt, simpel en effectief!

€ 249,75 p/m
inclusief 5 gebruikers
Extra gebruiker € 49,95 p/m

Team

Alles van Simpel plus:

Functionaliteiten
Digitaal planbord

Visualiseer taken en projecten op een overzichtelijk digitaal planbord en versleep items voor snelle aanpassingen.

Urenregistratie & verlof

Houd gewerkte uren en verlofaanvragen bij voor een overzichtelijke personeelsadministratie.

Inkoop en voorraad

Beheer inkopen en voorraad naadloos, zodat je altijd beschikt over actuele voorraadstanden.

Calculaties

Maak nauwkeurige kostencalculaties voor projecten door materialen, arbeid en externe kosten automatisch te combineren.

Automatiseringen

Automatiseer terugkerende taken om tijd en kosten te besparen.

Project- en taakplanning

Plan projecten, taken en deadlines met visuele projectborden om overzicht te houden en prioriteiten te stellen.

Leveranciers

Houd alle leveranciersgegevens centraal, inclusief contactinformatie, productassortiment en bestelhistorie.

Meerdere projectborden

Werk aan meerdere projecten tegelijk met overzichtelijke borden voor elke projectfase.

Geavanceerde rapportages

Maak gedetailleerde rapporten en dashboards voor financiële en operationele inzichten.

Ons Teampakket combineert standaard software met flexibele en aanpasbare functies, perfect voor jouw team!

€ 299,75 p/m
inclusief 5 gebruikers
Extra gebruiker € 59,95 p/m

Compleet

Alles van Simpel & Team plus:

Functionaliteiten
2BA Koppeling

Blijf up-to-date met actuele productinformatie, prijzen en technische specificaties voor efficiënte projectcalculatie.

Nacalculatie

Bewaak budgetten, vergelijk geplande en werkelijke kosten en verbeter toekomstige projectprognoses.

Contractenbeheer

Beheer contracten en abonnementen met automatische verlengingen en meldingen.

Vloot- en materieelbeheer

Direct inzicht in locatie en status, automatische herinneringen en alerts en een naadloze aansluiting op je voorraadbeheer zorgt voor een effectief vloot- en materieelbeheer.

Klantenportaal

Geef klanten en leveranciers toegang tot relevante projectgegevens via een beveiligd portaal.

Inkoopbeheer & Artikellijsten

Koppel direct met leveranciers voor geautomatiseerde inkoop en bestellingen.

Ons Compleetpakket biedt standaard software die je volledig kunt aanpassen aan de behoeften van jouw bedrijf.

€ 324,75 p/m
inclusief 5 gebruikers
Extra gebruiker € 64,95 p/m

Op maat

Zelf samen te stellen

Functionaliteiten
Alle functionaliteiten

Alle functies uit onze bestaande pakketten zijn standaard beschikbaar en kunnen naar wens worden uitgebreid.

Maatwerkfunctionaliteiten

We richten de applicatie in volgens jouw specifieke behoeften en bedrijfsprocessen.

Custom koppelingen

Integreer probleemloos met externe systemen.

Met onze maatwerksoftware stemmen we alles af op jouw bedrijfsprocessen en zoeken we samen naar de beste manier om jouw bedrijf te versterken.

mijn functionaliteiten voor uw installatiebedrijf

20+

Meer functies

Betrouwbaar en exact afgestemd

op jouw bedrijf

Onze brede kennis en ervaring maakt ons veelzijdig waardoor wij applicaties toegankelijk kunnen maken voor verschillende type bedrijven. Jouw wensen brengen wij in kaart en we creëren kansen. Of het nu gaat om het automatiseren van repetitieve taken, het stroomlijnen van klantrelatiebeheer, of het verhogen van operationele efficiëntie: wij bieden oplossingen die specifiek afgestemd zijn op jouw bedrijf.

Woningbouw- en renovatie

Wat voor een bedrijf je ook hebt, onze softwareoplossingen zijn toepasbaar in de hele woningbranche.

Voordelen van onze software:

  • Altijd en overal toegang tot formulieren
  • Inzicht in je personeel en externe inhuur
  • Duidelijke projectplanning
  • Verbeterde klantenservice

Ik wil meer informatie

Installatie

Wat voor een installateur je ook bent, elektrotechnicus, koeltechnicus of loodgieter, wij bieden een digitale software oplossing om jouw werk makkelijker te maken.

Voordelen van onze software:

  • Verbeter je installatie en onderhoud
  • Afgestemd op de behoeften van de installatiesector
  • Verbeterde klantenservice
  • Slimme planning en logistiek

Ik wil graag meer informatie

Zonne-energie

Software die is ontworpen om niet alleen efficiënter te werk te gaan, maar ook duurzamer.

Voordelen van onze software:

  •  Optimaliseert projectbeheer
  • Verbeter je installatie en onderhoud
  •  Duidelijke projectplanning
  • Verbeterde klantenservice

Ik wil meer informatie

Laadpalen

Stroomlijn je bedrijf met onze alles-in-één personaliseerbare software en zorg voor een duurzame groei.

Voordelen van onze software:

  • Efficiënter werken
  • Slimme planning en logistiek
  • Overzichtelijk in- en verkoop
  • Verhoog je klanttevredenheid

Ik wil graag meer informatie

Stap 1 Kennismaking

Voordat wij digitale oplossingen aandragen, willen wij graag het bedrijf leren kennen. Zo kunnen wij een goede inschatting maken van waar de kansen liggen en de persoonlijke wensen.

Stap 2 Voorstel

Zodra wij in kaart hebben hoe wij het bedrijfsproces kunnen optimaliseren voor meer resultaat, maken wij een voorstel. Deze kunnen we samen aanpassen totdat het perfect aansluit op de wensen. 

Stap 3 Inrichting en implementatie

Is er een succesvolle overeenkomst gesloten? Gefeliciteerd! Wij gaan aan de slag met het inrichten van de digitale oplossingen en houden tweewekelijks contact om er zeker van te zijn dat alles aansluitend blijft op de wensen.

Stap 4 Onboarding

Tijdens het onboarding proces helpen wij het bedrijf en team persoonlijk door het te trainen en het in te laten werken op het nieuwe digitale systeem.

Stap 1Kennismaking

Voordat wij een software gaan maken willen we graag het bedrijf leren kennen. Zo kunnen we een goede inschatting maken van de software die nodig is en eventuele problemen digitaal oplossen.

Stap 2Voorstel

Zodra we weten wat er moet gebeuren, maken wij een voorstel op. Deze kunnen we samen aanpassen totdat we een overeenkomst sluiten.

Stap 3Software ontwikkeling

Zodra het voorstel is goedgekeurd, gaan wij aan de slag met het maken van jouw software.

Stap 4Onboarding

Tijdens het onboarding proces helpen wij jouw team persoonlijk met het trainen en leren omgaan met je nieuwe dashboard.

veelgestelde vragen kopie klein

mijn veelgestelde vragen

Hoe integreren jullie je software met andere tools die we al gebruiken?

Onze software is ontworpen met flexibele integratiemogelijkheden, waardoor het eenvoudig is om te koppelen met een breed scala aan tools en platforms die jouw bedrijf al gebruikt. Dit zorgt voor een naadloze workflow en verhoogt de efficiëntie van je projectbeheer.

Kan de software schalen naarmate ons bedrijf groeit?

Ja, onze software is schaalbaar en kan aangepast worden aan de groei van het bedrijf. We bieden verschillende pakketten en aanpassingsmogelijkheden die meegroeien met jullie behoeften.

Hoe zit het met de beveiliging van onze gegevens?

Veiligheid is onze topprioriteit. Onze software gebruikt de nieuwste beveiligingstechnologieën en -protocollen om jullie gegevens te beschermen en te voldoen aan de industrienormen.

Is er de mogelijkheid voor aanpassingen specifiek voor onze bedrijfsprocessen?

Ja, onze software biedt uitgebreide aanpassingsmogelijkheden om aan jullie specifieke bedrijfsprocessen en behoeften te voldoen, waardoor je een op maat gemaakte oplossing krijgt die werkt zoals jij dat wilt.

Kunnen we de software eerst uitproberen voordat we een beslissing nemen?

Ja, wij bieden een gratis proefperiode aan, zodat je de software kunt testen en zien hoe het binnen jouw bedrijf werkt voordat je een financiële verplichting aangaat.

Blijf niet achterlopen en vraag een pakket aan!

    This site is protected by hCaptcha and its Privacy Policy and Terms of Service apply.

    Blijf niet achterlopen en vraag een pakket aan!

      This site is protected by hCaptcha and its Privacy Policy and Terms of Service apply.

      Blijf niet achterlopen en vraag een pakket aan!

        This site is protected by hCaptcha and its Privacy Policy and Terms of Service apply.

        Blijf niet achterlopen en vraag een pakket aan!

          This site is protected by hCaptcha and its Privacy Policy and Terms of Service apply.